Първоначално публикувано от kolev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем след теглене без кука
Collapse
X
-
Радиатор намерих...Много и искрени благодарности на NightRider за помощта. А това с лепенето го изключих още вчера. Както казахте вие, ще го залепя и после като карам само за това да мисля и да се притеснявам, кога ще се прецака пак...
Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark
Comment
-
Човек се учи докато е жив. А той е млад и зелен един вид. Намерих му радиатор, трябваше да мине и да си го вземе. Е, и да го монтира. Дано се справи и това да му е за урок. Благодаря и на Scarface за отзивчивосттаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЧовек се учи докато е жив. А той е млад и зелен един вид. Намерих му радиатор, трябваше да мине и да си го вземе. Е, и да го монтира. Дано се справи и това да му е за урок. Благодаря и на Scarface за отзивчивосттаAlfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщениеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщениеМалко ли ти си струва за пластмаса?точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениене знам в кой свят живеете. в момента всички водопроводни инсталации се правят с ППР тръби, като връзката се прави чрез спояване а налягането е доста по-високо
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеВ сегашния. Само не си обяснил тази пластмаса дали е ППР и евентуално как ще нанижеш пистолета и как ще прихлупиш двата детайла
а какъв точно тип е, както вече казах е означено върху нея.
точка
Comment
-
Готово, вече съм с нов радиатор и съм пушка...Цялата работа, с разглобяване и сглобяване ми отне точно два часа.... Следвах инструкциите на колегите от форума, разбира се..... След това щастлив, че съм готов запалих и за почнах да чакам докато загрее.... но тя загря почти до 120 градуса а, перката не се включва.... прегледах всичко още 10 пъти, обаждах се на кого ли не, и така още 1 час. Накрая установих, че проблема е в буксата на топлинния датчик, счупена е, и не дава контакт както трябва. Закрепих положението до утре. В 9:30 съм при Scarface да си набавя нова букса. Искрени благодарности на NightRider и на tonov за инструкциите по темата за смяната на радиатор...
Благодаря и на всички останали за съпричастността и за съветите.
Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark
Comment
-
Радвам се, че всичко е наред. Съжалявам само, че малко те обърках по телефона с датчика, ама ме хвана в крачка и нямаше как да отворя компа и тъпите навици с 33-ките ме подведоха, а и ти създадоха малко главоболия. Но не очаквах, че клемата ти е счупена така гадно - да ти работи стрелковия показател на температурата, а да нямаш сигнал към компа. Все пак тази кола до тегленето е била ОК. Мисля, че едно кабелче и едно ФЕС ще са ти от полза - веднага щеше да хванеш проблема. Замисли се, не е толкова сложно.
Весело на всички четящиAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment